Tuesday 26 August 2014

Mangsa Holocaust Kutuk Kekejaman Pengganas Zionis!



Holocaust-Sucks

Mereka juga menggesa orang ramai supaya memboikot sepenuhnya Israel. Menurut surat itu, mereka terdorong melakukan kecaman berkenaan selepas aktivis politik dan profesor Yahudi Elie Wiesel membeli iklan di media massa utama seluruh dunia untuk menuduh Hamas sebagai pembunuh kanak-kanak.

Wiesel juga membandingkan kumpulan pejuang Palestin itu dengan Nazi. Surat ditandatangani 327 Yahudi mangsa Holocaust itu ditaja Rangkaian Antarabangsa Yahudi Antizionis dan mereka menganggap Elie menodai sejarah untuk menghalalkan serangan Israel ke atas Gaza.

International Jewish Anti-Zionist Network in The New York Times
Keratan iklan disiarkan dalam akhbar The New York Times.[Baca]

Surat itu menyatakan, “Kami meluat dan marah terhadap manipulasi sejarah oleh Elie Wiesel bagi menghalalkan usaha Israel memusnahkan Gaza dan membunuh lebih 2,000 warga Palestin yang kebanyakannya kanak-kanak.

"Tiada apa boleh mewajarkan pengeboman ke atas tempat perlindungan Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu, rumah, hospital dan universiti.

"Tiada alasan untuk menyekat bekalan air dan elektrik ke atas Palestin.”

Rangkaian Antarabangsa Yahudi Antizionis turut menyalahkan Amerika Syarikat kerana membantu Israel dalam operasi di Gaza tindak-tanduk mereka melindungi negara Yahudi itu daripada dikecam.

“Penghapusan bangsa bermula dengan kesenyapan dunia,” kata surat itu.

Surat berkenaan diakhiri dengan gesaan supaya Israel menghentikan sekatan ke atas Gaza dengan serta-merta serta penegasan supaya kezaliman itu ditamatkan sepenuhnya.-Agensi

Kami takkan berhenti

Sementara itu, Perdana Menteri negara haram Israel, Benjamin Netanyahu semalam berkata, serangan ke atas Gaza akan diteruskan selagi ia dirasakan perlu.

“Operasi ini akan disambung sehingga matlamatnya tercapai.

“Ia mungkin mengambil masa,” katanya.

Dalam serangan udara tentera Israel semalam, dua pemuda Palestin menjadi mangsa terbaru kekejaman rejim Zionis ketika pejuang terus melancarkan roket ke negara Yahudi itu.

Kekerapan serangan Israel semalam agak menurun berbanding kelmarin apabila 60 bom menggegarkan Gaza dan mengorbankan 10 penduduk awam, sebuah bangunan 12 tingkat juga runtuh.

Namun tiada tanda menunjukkan serangan akan dihentikan.

Tentera berkata, 20 “sasaran pengganas” di Gaza dibom pagi semalam (waktu tempatan) manakala pejuang Palestin melancarkan sekurang-kurangnya 20 roket atau mortar ke Israel.

Netanyahu berkata, Hamas perlu menanggung akibat daripada perjuangan mereka.

“Saya menyeru semua orang awam meningalkan sebaranag struktur yang menjadi tempat Hamas melakukan aktiviti ke atas kami. Semuanya menjadi sasaran kami,” katanya.-AFP

-Sentiasapanas.com

Holocaust-in-Palestine
Holocaust-in-Palestine [2]
Holocaust-in-Palestine [3]
Holocaust-in-Palestine [4]
Holocaust-in-Palestine [5]
Holocaust-in-Palestine [6]
Holocaust-in-Palestine [7]


Read more: http://www.sentiasapanas.com/2014/08/mangsa-holocaust-kutuk-kekejaman.html#ixzz3BmucThaJ

No comments:

Post a Comment